Клас SCP-об'єктів «Кєтер»
keter.jpg
Маркування класу «Кєтер»

Клас «Кєтер» присвоюється тим об'єктам, які проявляють явну ворожу активність по відношенню до людського життя, цивілізації або усього всесвіту, і здатні викликати значні руйнування у разі порушення умов утримання. Такі об'єкти повинні бути каталогізовані, міститися у відповідності з особливими умовами стримування і, якщо це можливо, знищуватися.

Сама по собі ворожість по відношенню до людського життя не є причиною для присвоєння об'єкту класу «Кєтер». Клас «Кєтер» показує, що об'єкт не тільки здатний і намагається заподіяти шкоду життю людини і цивілізації, але і те, що для запобігання впливу об'єкта необхідні великі і складні протоколи змісту, яким необхідно в точності слідувати. Дослідження в області нейтралізації об'єктів класу «Кєтер» завжди мають найвищий пріоритет для Фонду.

Випадки, коли об'єкти класу «Кєтер» утримання замість нейтралізації або знищення йдуть на утримання співробітниками Фонду, рідкісні. Їх можна розділити на три основні категорії. По‑перше, ряд об'єктів фізично не можуть бути знищені в силу очевидної невразливості або аналогічних причин. По‑друге, існує певний клас «Кєтеров», мають велике тактичне значення для Фонду. По‑третє, існує ряд об'єктів, нейтралізація яких загрожує завдати більше шкоди людству, ніж збереження в поточному вигляді.

Фонду вдалося направити здатності деяких об'єктів класу «Кєтер» в мирне русло, але такі ситуації є рідкісними винятками. Наприклад, SCP-076 погодився працювати з Фондом тільки з‑за його незвичайних стосунків з агентом [ВИДАЛЕНО] і здатності об'єкта спілкуватися з нами, але навіть це тривало недовго. Більшість «Кєтеров» є нерозумними об'єктами, а багато з них - неживими. Цей статус може змінитися в ході подальших досліджень і відкриттів.

«Кєтер» (כתר) на івриті означає «корона»; це вищий рівень сефірот в Каббалі.

Приклади об'єктів класу «Кєтер»:

SCP-058 - класичний «Кєтер». Дуже важко утримувати, здатний на масові руйнування, якщо вирветься на свободу.

SCP-271 - приклад об'єкта класу «Кєтер», який міститься тільки тому, що його не можливо знищити.

Правило коробки: Якщо покласти об'єкт в коробку, прибрати її подалі, і будуть катастрофічні руйнування з безліччю жертв, то це, мабуть, «Кєтер».

Якщо не зазначено інше, зміст цієї сторінки доступний на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License