Оновлене керівництво по амнезіакам

Ця стаття є перекладом

рейтинг: 0+x

Пропозиція щодо класифікації синтетичних, неаномальних амнестичних агентів

Передмова

Як Фонд, так і попередні організації покладались на стихаючі пам'ять засоби з метою вилучати конфіденційну інформацію х розуму несанкціонованих осіб. Хоча такі засоби зазвичай називались єдиним терміном "амнезіаки" (або "амнестіки"), ми, фактично використовували дуже багато дуже різних речовин для виконання цього завдання.

Багато з амнестіків, які ми використовуємо, є у деякому сенсі аномальні, як у походженню, так і у механізмі дії. Той факт, що амнестіки частіше за все аномальні, фактично робить їх SCP-об'єктом класу Тауміель, і при цьому будь-яка МОГ, польовий агент або дослідник має до них вільний доступ. Більш того, добування багатьох з з цих амнестиків часто небезпечно для життя, або пов'язано з етичними проблемами.

На щастя, з моменту заснування Фонду нейронаука значно розвинулась, і тепер ми можемо виробляти багато неаномальних амнестичних препаратів. Окрім своєї неаномальності, очікується, що майбутнє виробництво амнестичних препаратів буде більш рентабельною для Фонду, а їх застосування буде більш безпечним. Ці препарати більшою частиною працюють шляхом деконсолідації пам'яті1, руйнуючи нейроні шляхи, які відповідальні за кодування епізодичних спогадів. Самі препарати керуються спеціальними наночастинками, що дозволяють орієнтуватись на конкретні ділянки мозку, різко зменшуючи кількість потрібного препарату та має мінімальні побічні ефекти.

На поточний час Рада O5 займається розгляданням питання скасування використання аномальних амнестиків з замніою їх неаномальними аналогами. Для полегшення цього переходу серед персоналу Фонду, ми надіслали запит на перегляд поточної класифікації амнезіаків. Прошу зауважити, що всі ці амнезіаки для зручності спеціалістів з амнестування доступні у пероральноій та інгаляційній формі, та у формі ін'єкцій, і мають смак батарейки та м'яти. Цей смак ніхто з нас не пам'ятає, але він завжди виявляється знайомим.

Клас A, Загальна ретроактивна дія

  • Для стирання попередніх та/або специфічних епізодичних спогадів.

Хоча амнестіки класу A технічно приводять до випадкової деконсолідації пам'яті, в основному вони впливають на енграми2 у "вікні реконсолідації пам'яті" впродовж 5-6 годин, оскільки це спогади, які будуть знаходитись в центрі уваги суб'єкта. Це особливо вірно для унікальних епізодичних спогадів, таких, як зустріч з аномальними феноменами. Хоча ці амнестіки найбільш ефективні при негайному використовуванні, існує можливість заново відкрити вікно реконсолідації пам'яті, що дозволяє спеціалістам з амнестування викликати та потім стирати специфічні спогади задовго після їх початкового формування.

Клас B, Регресивна ретроактивна дія

  • Для поступового стирання старих спогадів

Амнестіки класу B починають з деконсолідації найбільш останніх спогадів, а потім продовжують деконсолідувати наступні. Ступінь стирання пам'яті залежить від дози, і доза в 75 міліграм спричиняє стирання спогадів за останні приблизно 24 години. Вони ідеально підходять для стирання пам'яті за останні події старше шести годин без необхідності викликати певні спогади.

Клас C, Цільова ретроградна дія

  • Для стирання конкретних спогадів з будь-якої точки життя суб'єкта

Class C amnestics are used in conjunction with high fidelity neuro-imaging and transcranial stimulation. Neuro-imagers will locate the specific memory engrams within the subject’s brain, and upon reaching those specific engrams the amnestics will be activated through the use of precise, non-invasive stimulation, typically ultrasound or magnetic fields.

The benefit of Class C amnestics is that they allow for the surgically precise removal of memories regardless of when they formed, and are ideal for expunging classified data from the minds of D-class personnel and neutralized humanoid SCPs prior to their release. The major drawback of Class C amnestics is the required equipment’s lack of portability. As such, Class C amnestics are most efficiently administered at Foundation sites, though mobile amnestic field clinics are currently under development.

Клас D, Прогресивна ретроградна дія

  • Для стирання довгочасної пам'яті

Class D amnestics are the opposite of Class Bs. They target the oldest memories first and work their way forward, the effects depending on dosage. As this is a fairly niche application, Class D amnestics are rarely used. Though they are, by design, more potent than their counterparts, it still requires an extremely high dosage to expunge a significant portion of a subject’s life. As such, their risk of side effects is dangerously high. It should be noted that Class D amnestics only target explicit memories. Implicit memories, namely skills that the individual learned in their youth, will remain unaffected.

Class E, Нудьга

  • Для створення апатичної відносини до аномального

To be frank, ‘ennui’ isn’t actually the proper term for the psychological effects of Class E amnestics. They would more accurately be considered an ‘anti-nostalgia’ drug. Though they still target the neural pathways for memories, they do not deconsolidate them. Rather, they merely weaken the pathways while disassociating the memory with any emotions, positive or negative, removing any incentive to think about it and thus allowing it to naturally decay on its own.

Class E amnestics are most effective in situations where the suppression of the anomalous is not possible, and thus in order to preserve normality, the anomaly must be perceived as normal. Class E amnestics cause subjects to accept the world as it is, and forget that it was ever any different.

Class F, Фуга

  • Для стирання та перетворення особистості суб'єкта

As with the old Class F, these amnestics induce a Fugue State, or dissociative amnesia, in the subject. The subject will forget their identity and may either be provided with a new one by the amnestics officer, or allowed to develop one on their own.

Class G, Яскравий газ

  • Для викликання у суб'єктів сумління стосовно достовірності їх пам'яті

Class G amnestics induce derealisation of memories, making them seem fantastic or dreamlike, causing the subject to doubt their authenticity. Standard field Class-G amnestics are formulated to target memories of the anomalous, and are best administered when the subject lacks any tangible evidence of their account and targeting specific memories is infeasible. Class-G amnestics that target non-anomalous memories, however, have been banned by the Ethics Committee are currently under development at the request of the O5 Council.

Class H, Антероградні

  • Для запобігання створення нових спогадів

Class H amnestics prevent the subject from forming new memories, blocking memory consolidation for as long as the agent is in the subject’s system. Duration is dependent on dosage, with 75 mg lasting for approximately 24 hours on average.

Class I, Тимчасовий

  • Для викликання тимчасового амнестичного стану

Class I amnestics induce transient amnesia by blocking the neural pathways responsible for long-term memories, temporarily preventing subjects from recalling their past. Duration is dependent on dosage, again with 75 mg lasting approximately 24 hours on average.

Class W-Z, Мнестіки

  • Для захисту від антимеметичних та інших мнемоничних впливів

Classes W-Z refer to mnestic drugs, or drugs that prevent/reverse memory erasure, and are most commonly used by the antimemetics department. Though in function they are the opposite of amnestics, they both work by targeting the neural pathways for memory, allowing for the creation of non-anomalous mnestic drugs.

Class W mnestics allow the subject to perceive and retain knowledge of antimemes, in addition to general memory enhancement. Class X restores awareness of previously perceived antimemes or suppressed memories. Class Y grants the subject perfect recall for any memories gained during its period of effect, and a single dose of Class Z renders the subject biochemically incapable of forgetting anything for the remainder of their lives. Class Zs are invariably fatal, with death by seizure typically resulting in a matter of hours.

Combining amnestic and mnestic drugs is not recommended.

Повідомлення до ради O5 стосовно етичності застосування неаномальних амнестиків

Якщо не зазначено інше, зміст цієї сторінки доступний на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License