Перша частина "Загублених мандрівників"

Ця стаття є перекладом

рейтинг: 0+x

Блукаючий хлопець та інші полонені

Оскільки, судячи з усього, ця інформація є надзвичайно важливою, я погодився знову зібрати її для вас. Хочу, однак, зауважити, що цю інформацію так само дістає для вас одна з ваших партій, і я повинен наполягати на тому, щоб ви припинили ці нескінчені питання та безглузді марнослів'я, якщо ви добре розумієте нашу роботу, яку ми зараз робимо. Відволікати нас протягом тисячолітньої інвентаризації, це, прямо кажучи, є демонстрацією неефективності. Ви можете, якщо хочете, зв'язатись з нами, коли інвентаризація буде закінчена. За моїми оцінками, ми закінчимо по вашому літочисленню у 2431 року нашої ери.

До цього моменту не заважайте нам працювати.

—Їеріхо Бенальш, 7-й головний архіваріус бібліотеки.

Блукаючий хлопець

Скачуть ноги, біжать ноги,
З крові та лайна дорога,
З заходу ідуть на схід,
Де ж ви друзі, гей, привіт.1
Нудно, нудно у темниці,
Двері, двері, відчиниться,
Стіни не пустять додому
Від тюремників полону.2

"Блукаючий хлопець" - це ім'я, яке було дано останній реінкарнації Вищого Голему, створіння, вперше створене коли кров Авеля пролилася на землю перед вівтарем Каїна3.

Як багато кому відомо, бруд отримав своє життя, продовжуючи жити протягом багатьох наступних років. Як більшість стародавніх істот свого роду4, він не може бути вбитим нормальним шляхом, тому що він просто через деякий час відновлює себе в нову форму. Його було знайдено Тюремниками в будинку, який знаходиться на руїнах стародавнього міста Му5.

Коли ми останнім часом говорили з Вищим Големом6, його не цікавило ні людство, ні можливість контакту з кимось з його роду. На жаль, ми повинні вірити, що він більше не бажає контактувати. Вам рекомендовано уникати його.

"Ах, мої діти, я хотів би, щоб ви були більше схожі на вашого іншого батька, якого я любив і який любив мене. Як я хочу того, щоб через жертву його Йому, ви отримали життя яке він мав, стоячи та ходячі та мандруючи землею туди і сюди, піднімаючи тварин, повних крові."

"Але ви народжені з крові та любові, і ви є кривавим народженням великого страждання та болю, і я несу маску цих страждань в моєму тілі і на моєму чолі. Хай ти завжди зможеш жити в цьому світі і вмирати тільки від руки того, хто народив нас обох. Слава Йому та Його милості." — З "Мої діти, Моє страждання" Каїна Мандрівника7

1: Розбита рима показує, що це не початкова лінія. Передбачається, що вірш було змінено під час копіювання тексту в 1941-му році.
2: З "Блукаючий хлопець", Скараманга
3: Щодо більшої інформації стосовно звірів, які народились під час першого вбивства, звертайтесь до "Мої діти, Моє страждання" Каїна Мандрівника.
4: Багато хто, як наприклад Ірміскіра та Гріфон, з часом втратили свої кровожерливі звички, і про них залишились стародавні біографічні пам'ятки, які доступні в Західному-Північному крилі.
5: Руїни, скоріш за все, не мають з ними нічого спільного. Му народжувалось і гинуло тисячі разів за своє довге життя, перш ніж перейти до вищої реальності. -Л.С.
6: Повна кореспонденція доступна у Вічне братерство Вищої Алхімії, з якого було знято заборону.
7: Оригінальна цитата з Вічного братерства.

Стародавні

На жаль, вона призупинилась
Бо сил іти вже більш нема
І сонцю в небі помолилась
Щоб відпочити так сама
Спочатку донечки зібрались
І син тоді прийшов її
І її серцем наїдались
Не дивно у такій сім'ї!
Сини та дочки не прощають
Але забули вони те,
Що вмерла мати оживає
Забрати все собі своє1

Стародавні - це група Мандрівників, які прибули на земні плани з Позачасових Мілин2. Вони часто повертались до свого стародавнього дому за допомогою відповідних ритуалів.

Стародавні постраждали від жахливої втрати розуму та особистості, коли вони дозволили тім Пташеням3 розмножитись та перевищити їх. Під час своїх спроб поставити їх численність під контроль, вони випадково запустили цілу низку еволюційних подій, які призвели до того, що Пташенята раптово і швидко набрались стільки знань, що навіть не змогли самі переробити своїми новознайденими розумами4.

Стародавні спробували відкоригувати проблему, але Пташенята використали багато з їх інструментів5, та повернули їх супротив тих, хто їх створив. Деякі Стародавні знаходяться у полоні, але більша їх частина мандрують світом, заплутані своїми власними магією та технологією. Будь-кому обізнаному, ми, звичайно будемо раді, як носію стародавніх знань. Тих, що ведуть себе як тварини, слід поміщати у клітки в Підвалі J.

"Ми прощаємо вам перше та друге повстання, тому що ви не знали, що ви робите. Ви були тваринами, які розуміли більше, ніж інші тварини, і це змусило вас ненавидіти та гніватись."

"Але тепер ненависть і лють - це все, що ви можете пам'ятати. Знання, яке ми випалили у ваших клітинах, зникло протягом тисячоліття, як роса вранці. Ви запечатали наші роти, але не наш розум."

"Ми чекаємо." — Переклад зі "Слова зі Стіни Печери"6

1: Витяг "Найбільш правдиві пророчі поеми", Агнес Нуітер, фікція.
2: Позачасові Мілини поступово приєднались до земного плану, і зараз відомі під назвою 'Дакота'
3: Зараз Пташенята відомі під численними іменами, які різні для різних місць їх походження та виміру проживання.
4: Ці події були цілком помилкою Стародавніх. Ніколи не залучай того, що не зможеш контролювати. -Л.С.
5: Інструменти Стародавніх до цього часу можна знайти у світі, але, якщо це можливо, їх не слід застосовувати через поточну природу астрологічних діаграм. Якщо це необхідно, застосовуйте їх лише протягом нових місяців, і ніколи не вказуйте ними на Землю.
6: Піктограми оригінального тексту доступні за запитом.

Перший Вигнанець

Кого колись любили
Ненавидять понад усе
Як бога на руках носили
Забули тебе - та і все
Ти зрадник, у болоті горя
З любові почалася твоя гірка доля
І так тобі і треба - порізане лице
Троянди з рота падають лише
Ні слова ввік ти не промовиш
І вітер пам'ять повністю розвіє
Одна ця милість для тебе залишилась.//1

Перший Вигнанець - це мандрівник, який проводить свої присмеркові роки потихеньку подорожуючи земними планами, очікуючи своєї смерті або переродження, залежно від того, що трапиться першим2. Всюди, куди він приходить, він залишає слід з пелюсток квіток, найчастіше усього троянд. Ім'я вигнанця походить від його майже забутої первинної позначки, яку він залишив у Коренях Бібліотеки.

Сказано, що "Вигнанець" був результатом побачення між Хлорісою та Сатіром Марсіасом3 в стародавніх лісах Світлих Мілинах, та шанувався як стародавній бог у всіх Світлих Мілинах під новим ім'ям4. Коли Пріснохолодні спалили Світлу Мілину, вони не змогли захопити живими більшу частину його божественної родини5. Ось чому вони відігрались на Вигнанці та його тодішніх супутниках6 Коли Пріснохолодні залишили Світлу Мілину, вони залишили своїх в'язнів у Сухому Озері. Вигнанець знаходився у озері разом з іншими протягом наступних двох тисяч років7, доки він не був змушений залишити його Сріблясту Зелень.

На поточний час зображення Вигнанця не можуть бути відображені або отримані будь-яким іншим шляхом, окрім як художніми творами та поглядом біологічних очей; ні фотографії, ні майа-захоплення, ні будь-яка форма автоматичного створення зображень не може зробити його зображення. Вдається зробити зображення червоних частин через їх біологічне походження. Причина цього невідома, хоча вона може бути наслідком втручання Пріснохолодних.

Вигнанець зберігається поруч зі своїми трьома Супроводжуючимі, які гарантують, що він ніколи не повернеться до Срібрястої Зелені. На відміну від багатьох інших Супроводжуючих, ці втратили більшу частину своєї здатності розуміти розуми інших істот, будучи змінені свідомістю Вигнанця8. Вони можуть виражати любовні побажання тим, хто наближається до них; здається, вони висловлюють бажання Вигнанця, але не ті цілі, які Вигнанець вважає належними9.

Вигнанець та його Супроводжуючі були захоплені Тюремниками під час локальної війни у 1454-му році, але тепер вони знаходяться у полоні Гвардії Троянд.

По-перше, вони дали тобі ім'я, як і всьому, що вони знайшли. По-друге, вони заклеювали ваші крила та зв'язали ваші ноги, щоб ви ніколи не втекли знову. По-третє, вони підрізали вам вуха, а на залишок повісили глузливе золото. Нарешті, вони порізали ваше обличчя склом, насолоджуючись тим, що воно ніколи не припинить кровоточити.10.

Усе це, ваша нагорода, служила набагато більше трьохсот років, але цього не вистачає. Тепер лише вітер може задовольнити вас, затухаючий дух, і лише тільки через її жаль. — З "Відповіді Дикого", Пагорби Сріблястої Зелені.

1: З Загублених загробників, автор невідомий. Цей фрагмент було знайдено у Прусії після "Тридцятирічної війни", і було повернено до Бібліотеки Асоціацією Мандрівників.
2: Вигнанець має фундаментальний зв'язок з бібліотекою. Архівістам заборонено говорити про це більш детально; якщо хтось з вас бажає дізнатись про природу цього зв'язку, вам треба здійснити власне дослідження
3: Див. Фауна та Флора, Еврідики Загубленої. Через цей зв'язок, Вигнанець іноді алегорично називається Породженням Хлоріси.
4: В ті часи Світла Мілина простягалась, зв'язуючи багато світів, але цей зв'язок розірвався після її порушення. Залишки цього місця, які не стали Сріблястою Зеленню, називаються Старою Світлою Мілиною, і тепер являють собою небезпечні шляхи до потоків
5: Хлоріса та Марсіас разом змогли втекти з пожежі у Світлих Мілинах; доля Хлоріси невідома, про Марсіаса говориться, що з нього декілька разів здерли шкіру, хоча це неправда, бо з нього зняли лише його стару другу шкіру.
6: Більшість послідовників Хлоріси, які вижили, вважає, що Вигнанець зрадив Світлу Мілину лише для того, щоб його потім зрадили Пріснохолодні, та відносяться до нього дуже вороже. Вони намагались зцілити інших, хто вижив після пожежі у Світлої Мілині, але не мали успіху.
7: "Вигнанець" дуже гарно ховає свою пам'ять, але ті, хто наближаються, часто мають бачення вибуху Сухого Озера перед тим, як його поглинула Срібляста Зелень.
8: Супроводжуючі можуть змінювати форму за власним бажанням, але вони роблять це рідко і у слабкої манері; однак, вони завжди залишають закриті шоломи (для них вони є щось на зразок одягу), а їх очі завжди залишаються холодні, якщо їх вдається побачити.
9: Вигнанець більше не може мати дітей, окрім тільки якщо йому вдасться успішно переродитись.
10: Пріснохолодні могли зробити і більше, але Світла Мілина лише горіла протягом трьохсот років.

Якщо не зазначено інше, зміст цієї сторінки доступний на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License