SCP-3082 - Хлопці та дівчата, загублені у Ніколиленду

Ця стаття є перекладом.

rating: 0+x
kerala_treehouse.jpg

Зовнішній вигляд SCP-3082

Об'єкт №: SCP-3082

Клас об'єкта: Евклід

Особливі умови зберігання: Приміська місцевість, що оточує SCP-3082 і сама аномалія є приватною власністю Фонду; на їх території створено підрозділ Зони 11. Для того, щоб зберегти видимість нормальності в очах сусідів, які не є персоналом Фонду, персоналу Фонду рекомендується засилити округу SCP-3082.

Сходи, за допомогою яких можливо потрапити SCP-3082, повинні бути вилучені у той час, коли вони не використовуються.

Персоналу слід підтримувати дипломатичні зв'язки з людським населенням SCP-3082-1. В інтересах збереження добрих відносин, персоналу не слід втручатися до внутрішніх конфліктів меж мешканцями аномалії.

Населення селища, яке позначене як SCP-3082-1-ϴ, може подавати запитання на надання їм певних предметів Фондом. Запити на одяг, розважальні пристрої та носії інформації можуть виконуватись на розсуд уповноваженого персоналу. Надання сільськогосподарських та домашніх тварин, інструментів, їжі, напоїв та інших предметів має бути затверджене куратором об'єкта з 4-м рівнем допуску та надаватись після отримання письмового дозволу від "головної королівської ради1".

access-point.jpg

SCP-3082 as seen from SCP-3082-1's pocket dimension

Опис: SCP-3082 це хатинка на дереві розміром 2x2x2 метри, яка розташована на центральному заході Сполучених Штатів. Об'єкт виготовлено з вишневих дерев'яних дощок. SCP-3082 також є кімнатою іншої хатинки на дереві, розміром 4x5x2.5 метрі, яка зроблена з кленових дощок, яка розташована у вічнозеленому відділу SCP-3082-1. З того боку об'єкт виглядає як побудований в архітектурному стилі грецького відродження.

Обидві частини SCP-3082 з'єднані за допомогою люку розміром 1x1,3 метри, який знаходиться на внутрішній стіні об'єкту. Люк є точкою доступу до стабільного, подібного Земному кишеньковому виміру, який містить небагату фауну та не має ніяких тубільних розумних мешканців. Весь зміст виміру сконцентровано навколо SCP-3082-1.

Вимірювання на масштабах приблизно в 160 кілометрів показали, що SCP-3082-1 є гігантським деревоподібним рослинним організмом, на якому росте велика кількість різних рослин, які начеб то поєднані одна з іншою. Збирання зразків та їх аналіз показали, що ділянки SCP-3082-1, які нагадують різні рослини, генетично ідентичні до неаномальних видів. Аналіз зразків кори, взятих з перехідних областей між двома рослинами різних видів показав [ДАНІ ВИДАЛЕНО].

Найбільш поширеними деревами у той географічної частині навколо SCP-3802-1, яка була задокументована Фондом, є хвойні (Pinophyta) та квіткові дерева. Приблизно 10% задокументованих рослин є їстівними або такими, що приносять їстівні плоди. Найбільш примітним прищепленим організмом у SCP-3802-1 є аномальні екземпляри глечикових рослин (Nepenthes), які замість травної рідини містять прісну воду у глечиках2.

dead-trees.jpg

Широкоформатна фотографія географічного рівня навколо SCP-3082-1.

SCP-3082-1 є єдиною основною вертикальною структурою в межах свого простору. Зображення, які були отримані на великої відстані - а саме до 3000 кілометрів - демонструють лише плоску місцевість та пожухлі рослини. Незважаючи на велике коливання висот, атмосферний тиск залишається незмінним (приблизно 101 кПа) по всій кишенькової реальності. У околицях SCP-3082-1 підтримується помірний клімат. Дослідження показали, що кожного року у SCP-3082-1 випадає приблизно 1300 міліметрів опадів3.

Мешканцями кишенькового виміру є 74 американські дитини, віком від 4 до 12 років. 73 з них на даний час мешкають в селищі дерев'яних будинків, які далі позначаються як SCP-3082-1-ϴ, та які розташовані у ділянці найвищих гілок SCP-3082. Кожний суб'єкт стверджує, що він раптово з'явився на вході до SCP-3082 після того, як втік від жорстокого ставлення вдома. Ні діти, ні їх володіння не демонструють ознак старіння або руйнування. Дослідження виявили у цих дітях суб'єктів, які згадуються у звітах про зниклих без вісті з 1996-го року до цього часу.

SCP-3082-1-ϴ розташовано на відстані приблизно 120 метрів від місця розташування SCP-3082 у кишеньковому виміру. Від точки доступу до селища веде прямий шлях з декількох платформ та канатних мостів4. Дерево фортів SCP-3082-1-ϴ має значно більш грубу конструкцію, ніж SCP-3082. Підтверджені заяви від хронологічно найстарших жителів села свідчать про те, що об'єкт існував ще до того, як у ньому з'явились перші мешканці.

Мешканцям SCP-3082-1-ϴ не можуть війти в точку доступу SCP-3082, повідомляючи про склоподібний бар'єр, який не спостерігається людьми віком 13 та більше років.

Через вторгнення Фонду в межах SCP-3082-1-ϴ виникли дві чіткі політичні угрупування. Найбільший табір висловлює підтримку зусиллям дослідників звільнити мешканців села від кишенькової реальності. Менша група, яка називає себе "Рух Ніколиленду", висловлює думку, що неприйняття планів Фонду повернути суб'єктів до нормальної реальності має стати обов'язковою умовою взаємодій між вимірами.

Документ #3082-01: Обрані візуальні матеріали, які мають відношення до SCP-3082, та стосуються поточних досліджень та операцій.

guest-hut.jpg

Будинок для агентів Фонду

Після встановлення дипломатичних відношень між Фондом та керівництвом SCP-3082-1-ϴ, мешканці селища надали персоналу Фонду житло на околиці своєї громади.

Всі дослідження - як за допомогою автоматичних засобів, так і за допомогою людей - проводились з цього місця.

.
.
.

.

.

Документ #3082-02: Витяги з протоколів інтерв'ю з мешканцями SCP-3082-1-ϴ.

Якщо не зазначено інше, зміст цієї сторінки доступний на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License