SCP-3003 - Кінець історії

Ця стаття є перекладом

рейтинг: 0+x
3000.jpg

SCP-3003

Об'єкт №: SCP-3003

Клас об'єкта: Кетер

Особливі умови зберігання: Персонал, який має відповідний допуск, може проглянути Документ 3003-NRK (прикріплений) щоб отримати доступ до директив зберігання SCP-3003 та планувати наступні процедури зберігання.

Особин SCP-3003-1 та -2 слід зберігати в Біологічному Дослідницької Ділянці 12, разом з декількома особинами інших видів з SCP-3003.

SCP-3003-3 погодились на призначення однієї групи - Комітет Контакту та Досліджень з Землі - і він є головним засобом зв'язку з Фондом. SCP-3003-3 також погодились працювати лише у порталах, які зв'язують SCP-3003 з якоюсь з спеціальних Зон. У свою чергу Фонд призначив робочу групу SCP-3003 як головний засіб контакту з SCP-3003 та погодився докладати всі зусилля для підготовки Землі для впровадження SCP-3003-1. Фактично, ніяких зусиль, спрямованих на розповсюдження SCP-3003-1, робитись не буде.

SCP-3003-3 повинен бути упевненим, що Земля забруднена невідомим агентом, який робить її стерильною від SCP-3003-1, а населення Землі - нездатним прийняти SCP-3003-1. Внесення поняття обману в SCP-3003-3 заборонено, як безпосередньо, так і створенням ситуації, коли факт обману може бути легко виявлено членом SCP-3003-3.

Мобільна Оперативна Група Самех-7 призначена бути впроваджена в діючі дослідницькі проекти SCP-3003-3 з метою затримання досліджень, фальсифікації інформації стосовно Землі, та проведення прихованих досліджень SCP-3003-4. Декілька членів також відправлені проводити додаткові антропологічні дослідження в SCP-3003-3. Для додаткових подробиць дивись устав МОГ Самех-7. За членами SCP-3003-3, які впроваджені в дослідницькі проекти, які проводяться Фондом, слід встановити ретельне спостереження, і їм не дозволяється покинути Зони Фонду або отримувати доступ до неухвалених зображень людського суспільства.

Під час активності SCP-3003-4 слід дотримуватись всіх частин протоколів, які описані у "Профілактика розповсюдження неаномальних заразних істот під час міжпланетного контакту, випуск третій".

З метою підтримки серед наукового суспільства думки, що HIP 56948 не має планетарної системи, слід впровадити протоколи дезінформації.

Опис: SCP-3003 є планетою земного розміру, яка обертається навколо HP 56948, зірки типу G головної послідовності, яка розташована на відстані 208 світових років від Землі. На SCP-3003 має місце декілька примітних аномалій, якім наведено відповідні додаткові позначення:

  • SCP-3003-1 є схожими на жуків організмами, які паразитують на людях, які заражені SCP-3003-2.
  • SCP-3003-2 є схожими на амебу мікроорганізмами, які заражають людей та SCP-3003-1, та впливають на їх поведінку.
  • SCP-3003-3 є технологічно розвинутою цивілізацією з SCP-3003, яка складається з корінних жителів численністю в тридцять мільярдів людей. На кожному паразитують SCP-3003-1.
  • SCP-3003-4 є пристроєм, який дозволяє утворювати придатні для подорожі портали між SCP-3003 та Землею.

Ниже наданий більш детальний опис складних частин SCP-3003.

Маса SCP-3003 на 3% більша за Землю, період оберту навколо своєї осі дорівнює 30 годинам, орбіта HP 56948 знаходиться на відстані 0.9 астрономічних одиниць. Коливання температури на поверхні збігаються з земними, але більша частина поверхні (приблизно 40% від загальної площі поверхні) використовується як місце екстенсивного мешкання SCP-3003-1 та -3. Більша частина залишкової поверхні SCP-3003 була змінена з метою підтримки життя SCP-3003-1 та SCP-3003-3 - як прямо, так і опосередковано

SCP-3003 має біосферу, яка біохімічно сумісна з Земною, хоча невідомо ніяких організмів, окрім людей, які були б рідними для обох планет. Майже всі біологічні процеси, які мають місце на Землі, також мають місце на SCP-3003 - як і навпаки. Генетичний аналіз життєвих форм SCP-3003 говорить про існування загального предка приблизно 3.1 мільярди років з подальшим природним розвитком нових форм життя (у тому числі людей). Підозрюється, хоча і не доказано, що це є результатом деякої аномальної властивості самого SCP-3003. Більшість видів SCP-3003, які заважали поширенню SCP-3003-1, були знищені SCP-3003-3 протягом останніх декількох століть.

Ризик проникнення інвазивних видів з одного середовища до іншого враховується поточними процедурами зберігання. До цих пір вони націлені на запобігання вторгнення макроорганизмів; проте можливість наявності інвазивних мікроорганизмів не повинна недооцінюватись.

Невідомо ніяких аномальних явищ, які мають місце на SCP-3003 окрім тих, які описані у цьому документі. Керуючій Комітет SCP-3003-3 заперечує всі повідомлення стосовно аномальних явищ.

Якщо не зазначено інше, зміст цієї сторінки доступний на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License