Проект Хеймдалль - пролог

рейтинг: 0+x

"Ех, Вільяме, ти завжди працюєш на знос."

Генерал Вільям Пендрегаст, Заступник директора Фонду з планування на випадок надзвичайних подій, поглянув уверх. Його неочікуваний гість мав благородну зовнішність - він був високим та струнким, а у його колись чорному волоссі почала пробиватись сивина. Його називали просто Сьомим, за його номером, бо він був членом Ради Наглядачів O5.

— Пане, вже дуже пізно, — сказав Пендрегаст, хоча час вже був скоріше дуже раннім. — Що привело вас в Зону 11 у цей нічний час?"

Його гість зробив довгу затяжку сигаретою, грубо порушуючи політику Фонду стосовно вільного від паління простору. "На те є різні причини. Ви гарно справляєтесь зі своєю роботою".

— Дякую вам, пане.

— Каже вам щось номер 79812108, Вільям? — запитав Наглядач, присівши на стілець.

— Так, пане, дещо каже, — відповів Пендрегаст. Генерал прикладав усі можливі зусилля, щоб не глядіти погані звички свого начальника з презирством. Сам він ненавидів сморід тютюнового диму.

— Особливо це стосується операції, яка стоїть за цим номером, — видихнув, пояснив Сьомий.

— Припустимо, що прибульці рівня небезпеки "Кетер" намагаються влаштувати вторгнення на землю. Як ми можемо їх зупинити і все таке інше, — відповів Пендрегаст. — Останній раз ця програма оновлювалась у 1988-му році, так?

— У 89-му, — поправив гість. — Але більша частина рутини була зроблена у 88-му, так. Я рад бачити, що ваша пам'ять так же гарно працює, як і раніше.

— Я не був причетний до складення того звіту, пане, — зауважив Пендрегаст.

— Звичайно. Тоді ви були майором, та служили у Пентагоні, і ніколи не чули про Фонд. Звичайно, це було дуже давно, — додав Сьомий. Хоче Пендрегасту вже було п'ятдесят, Сьомому на вигляд було шістдесят або навіть сімдесят. — Причина, за якої я підняв це питання у тому, що деякі члени Ради O5, у тому числі я, вважаємо, що цей документ потребує оновлення. Бо з тих пір минуло вже два десятиліття.

— Так, пане, — відповів Пендрегаст. — Пане, дозвольте мені запитати. Навіщо ви все робите обхідними шляхами?

— Я бажаю, щоб ви надіслали запит в Раду O5. Тих з нас, хто вважає, що цім потрібно зайнятись - не більшість. Парочка впертих вчених не бажає віддавати ресурси, які виділені на свої улюблені проекти з колупанням у своїх незначних речах.

Незважаючи на те, що фінансування Фонду було величезним, у значному ступені основане на патентних відрахуваннях до підставних компаній, воно все ж не було нескінченним. Цю істину Пендрегаст дуже гарно засвоїв, бо третю частину свого часу він проводив на нескінченних зустрічах, де він був змушений відстоювати свою долю бюджету.

— І якщо вам дадуть формальний запит підняти аналіз 22-х річної давнини, у вас з'явиться можливість переконати тих, хто вагається, стати на вашу сторону, — промовив Пендрегаст, закінчуючи думку свого начальника.

— Саме так.

— І, бажано щоб цей формальний запит прийшов з мого офісу без якогось явного натяку від вас або тих, хто згоден з вами, бо ви не бажаєте бути в довгу перед нейтралами, які перейдуть на вашу сторону, — продовжив Пендрегаст.

Дихнувши димом з сигарети, Наглядач посміхнувся. — Так, ми вам платимо, щоб ви виявляли тонкі подробиці та казали неприємну правду, тому я не вважаю, що маю право вам дуже заперечувати, коли ви кажете те ж саме стосовно внутрішньої політики Фонду.

— Я повинен відправити формальний запит на засідання Ради, яка буде наступного понеділку? — запитав Пендрегаст.

Сьомий видихнув, та використав недопалок від своєї цигарки, щоб запалити нову. — Буде гарно, якщо ви зробите так, генерал, — сказав він, вставши на ноги. — Доброї ночі, Вільяме.

— Доброї ночі, пане, — відповів Пендрегаст, але його гість вже пішов геть.

ВІД КОГО: Генерал Вільям Пендергаст (Заступник директора Фонду з планування на випадок надзвичайних подій).
КОМУ: Рада O5
RE: Пропозиція стосовно планової операції

Наглядачі,

До моєї уваги дійшло, що минуло майже 23 роки з проведення Фондом останнього аналізу малоймовірних непередбачених подій з грандіозними наслідками на тему "Дослідження можливих засобів, за допомогою яких позаземний розум, що активно виявляє вороже ставлення до людства та/або цивілізації, може спробувати підкорити, поневолити або знищити людство" (Прийнятий Фондом порядковий номер операції 79812108, 01/13/1989). З тих пір мале місце деякий розвиток технології та політичні зміни. Відповідно, протоколи Фонду для таких подій є жахливо недостатніми. Хоча імовірність того, що ворожі дії позаземного розуму будуть мати місце в найближчому майбутньому, дуже невелика, наслідки для людської цивілізації від такої події можуть бути дуже жахливими. Хоча розумно очікувати, що світові уряди та такі зацікавлені організації, як Глобальна Окультна Коаліція, зможуть відповісти на більшість нападів на нашу планету та цивілізацію, однак Фонд повинен стати першою і найкращою лінією захисту людства.

Я пропоную негайно розпочати планування на випадок надзвичайних ситуацій (номер пропозиції 83910301), у якої Фонд повинен оновити свої плани. Проведення планування буде координуватись з мого офісу, але буде охоплювати багато різних дисциплін та відділів.

Я пропоную задіяти наступні установи:

  • Штаб-квартира Ради: Виступає у ролях наглядача та координатора.
  • Дослідницький сектор 15: Оскільки головна установа по проведенню досліджень та експериментів була відведена для визначення методів знищення небезпечних SCP-об'єктів, вона ідеально підходить до розробки деструктивних контрмір проти позаземних істот.
  • Зона 11: Будучи як головним центром розвідки, так і місцем розташування мого офісу та директорату, ця установа більш за все підходить для керування проведення операції планування.
  • Зона 19: Для успішного завершення цього проекту необхідна участь дослідницького та наукового персоналу Зони 19.
  • Мілітаризована дослідницька Зона 45: Як головна установа, пов'язана зі збройними SCP-об'єктами, ця Зона є критично важливою у галузі планетарного захисту.

Пропоную задіяти наступні МОГ (розуміючи, що цей аналіз стосується не їх головних функцій, але тем не менш їх область дії може перемежатись з цією операцією):

  • Мобільна оперативна група Гамма-5 (також відома як "Це наші, Пане!"): Спеціалізуючись на "публічних фальсифікаціях та порушеннях контролю", Гамма-5 буде грати важливу роль у контролі Фондом засобів масової інформації у разі якщо ворожих дій позаземної цивілізації.
  • Мобільна оперативна група Йота-10 (також відома як "Кляті Федерали"): Оскільки Йота-10 призначається для перехвату звітів, пов'язаних з SCP-об'єктами, та припинення початих місцевими силами правопорядку розслідувань, вона буде дуже важлива у координації локальних агентств у разі ворожих позаземних дій.
  • Розвідувальна група Каппа-6 (також відома як "Очі Янгола"): Оскільки Каппа-6 є однією з основних робочих груп, пов'язаних з шпигунською діяльністю, вона скоріш за все буде однією з перших, яка отримає інформацію стосовно ворожих дій прибульців.

Також я пропоную залучити МОГ швидкого реагування, беручи до уваги доступні дозволи.

Дякую Раді за розгляд цього питання.

Підпис: Вільям Пендрегаст

ВІД КОГО: O5-7, від імені Ради O5
КОМУ: Генерал Вільям Пендергаст (Заступник директора Фонду з планування на випадок надзвичайних подій).
RE: Пропозиція ОПВНС 83910301

Проведення операції планування на випадок надзвичайних ситуацій схвалено. Кодове позначення – "Проект Хеймдалль". Дослідження можливих засобів, за допомогою яких позаземний розум, що активно виявляє вороже ставлення до людства та/або цивілізації, може спробувати підкорити, поневолити або знищити людство. Аналіз отриманих результатів. Розробка заходів протидії і планів дій на випадок непередбачених ситуацій. Складання звітів про результати роботи для Ради O5.

"Хммм," - Пендрегаст задумався, читаючи відповідь від Ради O5. - "Хеймдалль, скандинавський Бог, який стоїть дозором в очікувані Рагнарока. Дуже підходить."

Щоб розпочати виконування плану, генерал підняв свій телефон. Його очікує багато роботи.

Якщо не зазначено інше, зміст цієї сторінки доступний на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License