Як написати SCP-об'єкт

Ця стаття є перекладом

Отже, ви вирішили написати свій SCP

Отже, зараз ви читаєте посібник "Як написати SCP об'єкт". Скоріш за все, ви вже є членом української філії SCP Foundation (якщо ні - то вам спочатку треба приєднатись), і тепер ви вирішили спробувати себе у написанні оригінальних робіт. Читайте цей текст уважно, нічого не пропускаючи. Після того, як ви закінчите, перечитайте його ще раз, тому що ви людина (я вгадав?), і могли пропустити щось важливе.

Перед тим, як почати: Усвідомте собі декілька моментів

В цілому, успішний SCP-об'єкт складається з наступних компонентів:

  • Цікава ідея.
  • Розумні особливі умови збереження.
  • Ясний опис.

Це необхідно для гарного SCP. SCP повинен негайно зацікавлювати читача, він не повинен заплутатись, прочитавши декілька перших строчок. Тому перед тим, як починати, спробуйте ясно утямити собі, чим саме є ваш SCP-об'єкт.

Багатьма першим спробам авторів написати свої перші SCP-об'єкти бракує чогось з перерахованого вище. Найчастіше це означає, що авторам бракує досліду.

Але це не причина не пробувати ще і ще
Але новачкам не зазорно зазнати невдачу
Але якщо вам не вдалось, то це не значить, що вам ніколи не вдасться

Сприймайте це як виклик

Деякі автори-новачки роблять вірно, коли перш за все набувають уявлення про то, що і як писати, і виділяють час, щоб вивчити Всесвіт Фонду. На жаль, це трапляється дуже рідко. Щоб мінімізувати ваші невдачі, можете розпитати на форумах щодо Всесвіту Фонду та того, як краще реалізувати свою ідею. Прийміть всі зауваження і поради до уваги, навіть якщо деякі з них будуть вам неприємні1.

Починати писати треба на Полігоні. Сторінки з негативним рейтингом обов'язково буде видалено - на розсуд адміністрації або з занесенням до архіву, або зовсім (Дивись правила видалення). Якщо сторінка набере достатнього рейтингу за встановлений строк, то після обробки вона може бути перенесена на Головний Сайт. Але не впадайте у відчай, якщо ваш об'єкт, розповідь або інший твір буде видалено - особливо якщо це ваша перша спроба. Сприймайте це як повод набратись більше досліду.

Може так статись, що рівень вашої майстерності як письменника буде значно меньшим, ніж рівень вашої ідеї. Але не забувайте, що з набиранням досліду він може вирости, і тому, можливо, є сенс через деякий час ще раз спробувати реалізувати вашу стару ідею. Ви завжди можете зберегти старі недоробки у своєї пісочниці. Якщо у вас є проблеми з офіційним стилем, але у вас є гарні ідеї стосовно Фонду та пов'язаних тем, можете спробувати себе у написанні оповідань. Гарні розповіді тут цінують не менш, ніж оригінальні SCP-об'єкти.

Однак, не варто писати явно поганий SCP-об'єкт для отримання досвіду написання поганого SCP-об'єкта. Коли ви пишете свій перший SCP-об'єкт, спробуйте все ж все одно вкласти у нього всю свою душу, весь свій талант. Прочитайте цей посібник, та ще багато інших, і спробуйте запам'ятати всі поради та вимоги. Лише так ви зможете чомусь навчитись на своїх помилках. Це також побудить інших користувачів сайту думати про вас краще, та подасть іншим новачкам гарний приклад.

Ще одна гарна і важлива порада - будьте ввічливими та терпеливими. Виділить деякий час, щоб зрозуміти, як працює сайт. Розберіться, що тут вважається гарним, а що поганим, що має великий рейтинг, а що навпаки - малий, що залишається на сайті, а що не виходить за межі Полігону. Дізнайтесь, що цікавить інших користувачів сайту. Так ви будете краще усвідомлені у тому, що слід і що не слід писати у вашому тексті.

Який наступний крок?

А тепер підніміться до верху сторінки, і відкривайте наступну вкладку.

Якщо не зазначено інше, зміст цієї сторінки доступний на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License