Журнал експериментів 914 Тета

Дана стаття - переклад

rating: 0+x

Запис журналу експериментів: професор К. П. Кроу, використання SCP-914 для отримання базових матеріалів для проекту "Олімпія".

Дата: 05.12.2008

Примітка до експериментів:
Все це потрібно мені для того, щоб виробити базові матеріали, які потрібні для проекту. Мені довелося перезібрати суб'єкта, якого я спочатку збирався використовувати, тому що після розмови із доктором Гірсом я дізнався, що у мене не вийде використати композитну частину, як я планував спочатку, замість цього доведеться використовувати усього суб'єкта. - Професор Кроу

Тест-1

Сировина:

  • Жінка європеоїдного типу, віком тридцять шість (36) років, висотою п'ять (5) футів десять (10) дюймів, вагою сто сорок дев'ять (149) фунтів. Суб'єкт відносно здоровий, хоча печінка трохи пошкоджена через надмірне вживання алкоголю.
  • Десять (10) фунтів SCP-143.

Режим: 1:1

Продукт:
Організм, на вигляд схожий на молодий саджанець дерева, вагою сто п'ятдесят дев'ять (159) фунтів, кора блідо-сірого кольору, а листя темно-коричневого. Організм підтримує середню поверхневу температуру, рівну тридцяти сімом (37) градусам.

У організму обмежена моторна нервова система, хоча схоже, що у нього зовсім нема центральної нервової системи. Зразки тканини, вилучені із основного стовбура, гілок і листя, виявили, що внутрішня тканина стовбура схожа до тканини мозку, однак із більш міцною структурою і більшим рівнем провідності, в той час як гілки мають сліди тканини, схожої до м'язової тканини. Листя містить високу кількість трихом, які були в рази довшими і тоншими, ніж звичайні, досягаючи майже дюйма у довжину, світло-коричневого кольору. При подальшому дослідженні виявилось, що вони в основному складаються із кератину.

На зовнішні подразники організм реагує повільніше ніж більшість інших організмів, наприклад, йому знадобилося три години, аби зареєструвати взяття зразків тканини із його стовбура.

У суб'єкта також показав обмежені прояви розуму, однак спілкування з ним утруднене через його повільні реакції і рухи.

Примітка: Суб'єкт поза всяких сумнівів цікавий, і виправдовує подальші дослідження, однак це не те, що я шукав. Посадіть її в землю ззовні, біля гаю, і впевніться, що вона почуватиметься добре.

Тест-2

Сировина:

  • Жінка азійського типу, віком двадцять дев'ять (29) років, висотою п'ять (5) футів три (3) дюйма, вагою сто двадцять сім (127) фунтів. Жодних серйозних медицинських проблем.
  • Десять (10) фунтів SCP-143.

Режим: Тонко

Продукт:

  • Твердий блок вагою в десять (10) фунтів, із різноманітних компонентів, в основному з людського тіла.
  • Жінка азійської зовнішності, і з такими самими пропорціями і вагою, як стартовий суб'єкт. Шкіра світло-сірого кольору, а волосся стало напівпрозорим і рожевим, на вигляд схоже до листя SCP-143.

Фізіологія майже не змінилася, хоча шкіра суб'єкта виразно проявляє властивості фотосинтезу, а тканини мають ті ж базові властивості, що й у SCP-143.

Примітка: Оце вже більше схоже на те, що я шукаю. Сподіваюся, інші тести пройдуть так само добре.

Тест-3

Сировина:

  • Жінка негроїдного типу, віком тридцять два (32) роки, висотою шість (6) футів, вагою сто сімдесят один (171) фунт. Жодних серйозних медицинських проблем.
  • Десять (10) фунтів SCP-148.

Режим: 1:1

Продукт:
Тверда статуя списана із суб'єкта, яка складається із суміші SCP-148 і різних складових людського організму, вагою сто вісімдесят один (181) фунт і тих же розмірів що й початковий суб'єкт. Жодних ознак життя.

Примітка: Чудово, ще одна прикраса для газону. Повна і тотальна невдача.

Тест-4

Сировина:

  • Жінка європеоїдного типу, віком тридцять три (33) роки, висотою п'ять (5) футів чотири (4) дюйма, вагою сто тридцять п'ять (135) фунтів. Суб'єкт відносно здоровий. Легені трохи пошкоджені через надмірне куріння.
  • Десять (10) фунтів SCP-148

Режим: Тонко

Продукт:
Об'єкт великих розмірів і сферичної форми, вагою сто сорок п'ять (145) фунтів, діаметром один (1) фут. Об'єкт дуже орнаментований випуклими узорами на поверхні, які, згідно з подальшими аналізами, складаються з кісток. Вся інша поверхня - це суміш, що складається із SCP-148 і заліза, з невеликими домішками інших елементів, які можна знайти в людському тілі.

Об'єкт доволі теплий, його поверхня постійно підтримує двадцять п'ять (25) градусів за Цельсієм. Коли людина знаходиться поруч з об'єктом, вона здатна бачити, за словами одного із суб'єктів, "за межами нормального людського спектра реальності". Ця можливість збільшується експоненціально при фізичному контакті з об'єктом. Не було помічено жодних серйозних пагубних впливів від тривалого впливу, не враховуючи сильну головну біль, хоча це пов'язано із неможливістю сприйняття подібних речей людським розумом.

Коли суб'єкта запитали про значення його минулого висловлювання, він сказав, що міг "бачити" думки і "життєву силу" живих організмів. Він також сказав, що бачив і інші речі, які неможливо описати словами, і навіть єдина думка про них викликає у нього головні болі.

Примітка: Знову ж таки, цікаво, і знову ж таки, абсолютно ніяк не пов'язано з тим, що я намагаюсь зробити.

Тест-5

Сировина:

  • Жінка європеоїдного типу, віком двадцять п'ять (25) років, висотою п'ять (5) футів три (4) дюйма, вагою сто тридцять сім (137) фунтів. Суб'єкт виключно здоровий. До її ув'язнення вона була бігуном на довгі відстані.
  • Десять (10) фунтів SCP-148.

Режим: Тонко

Продукт:
Жінка, вагою сто сорок сім (147) фунтів, тих самих пропорцій, що й початковий суб'єкт. Шкіра стала прийняла блідо-зелений колір і стала більш міцною, хоча й лишилася м'якою. Тканини стали щільнішими, що привело до зростання фізичної стійкості. Очікується, що суб'єкт буде так само стійкий до ментальних атак і випробувань.

Примітка: Отак вже краще. За пропорціями вже більше схоже на те, що я шукаю.

Тест-6

Сировина:

  • Жінка азійського типу, віком двадцять (20) років, висотою п'ять (5) футів шість (6) дюймів, вагою сто сорок два (142) фунта. Жодних серйозних медицинських проблем.
  • Один (1) Cray CX1, шістдесятичотирьохядерний суперкомп'ютер початкового рівня із масовим паралелізмом.

Режим: Тонко

Продукт:
Шістдесят чотири (64) членистоногих, розмірами в один (1) фут, на вигляд схожих до жуків. У всіх них на нижній стороні черев було змодельоване металічне людське обличчя, схоже на обличчя початкового суб'єкта. Екзоскелет складався з субстанції схожої на скло, завдяки чому можна було легко побачити роботу внутрішніх органів. При їх детальнішому огляді виявилося, що жуки являють собою гібрид потужних схем і кристалів високої щільності.

Примітка: Це… було доволі дивнувато.

Тест-7

Сировина:

  • Жінка європеоїдного типу, віком тридцять п'ять (35) років, висотою п'ять (5) футів дев'ять (9) дюймів, вагою сто п'ятдесят три (153) фунта. Суб'єкт відносно здоровий. Суб'єкту зроблена гістеректомія, однак це не сказалося на загальному здоров'ї.

Режим: 1:1

Продукт:
Вісімдесят одна (81) різноманітна деталь, в основному із скла та металу, усі можна зібрати так, аби сформувати велику статую або манекен жінки, за пропорціями схожу на оригінального суб'єкта.

Якщо суб'єкта зібрати повністю і правильно, він буде проявляти обмежені ознаки життя і почне говорити. В основному ним промовляються кілька таємничих фраз, що стосуються майбутнього того, хто зібрав його, а якщо збіркою займалися кілька людей, того, хто виконав найбільшу роботу. Фрази зазвичай настільки неясні, що майже неможливо визначити чи промовлене майбутнє відбудеться, чи воно уже дійсне. Однак зрідка статуя говоритиме простою манерою, без усілякої невизначеності щодо того, до чого вона посилається. У таких випадках, пророцтво завжди збувається, sometimes as a self-fulfilling prophecy.

Після закінчення розмови, статуя заново розпадається на вісімдесят одну (81) складову деталь. Цю дію можна виконувати необмежену кількість разів, жодних побічних ефектів, об'єкт навіть ніколи не повторює одне й те саме пророцтво.

Примітка: Величезний пазл-збиралка, який уміє передбачати майбутнє… Ну, це щось новеньке.

Тест-8

Сировина:

  • Жінка європеоїдного типу, віком сорок вісім (48) років, висотою чотири (4) фута десять (10) дюймів, вагою сто тринадцять (113) фунтів. Суб'єкт у відносно гарному стані здоров'я. Жодних серйозних медичних проблем.

Режим: 1:1

Продукт:
Великий, електронний пристрій у формі початкового суб'єкта. На вигляд він схожий на багатоядерний суперкомп'ютер, хоча це потрібно підтвердити. Позаду знаходиться кілька десятків роз'ємів до яких підходять більшість кабелів, які можна під'єднати до комп'ютера такого розміру, крім того, кілька з них не співвідносяться із жодними із відомих кабелів. Подальші дослідження об'єкта очікують на розгляд.

Примітка: Хмм… Близько, але не та сторона монети.

11.12.2008

Тест-9

Сировина:

  • Жінка негроїдного типу, віком тридцять сім (37) років, висотою п'ять (5) футів сім (7) дюймів, вагою сто п'ятдесят один (151) фунт. Суб'єкт у відносно гарному стані здоров'я. Жодних серйозних медичних проблем.

Режим: Тонко

Продукт:

  • Великий блок "зайвого" матеріалу, вагою шість тисяч чотириста двадцять вісім (6428) фунтів, в основному складений із металу, скла, пластмаси, гуми і тканини людського тіла.
  • Жінка, тих самих пропорцій, що й оригінальний суб'єкт. Однак, рентген черепа виявив, що мозок тепер гібридизований із великою кількістю електроніки на клітинному рівні, що призвело до вражаючого покращення у плані інтелекту, багатозадачності, логіки і можливості до запам'ятовування, а також до більш високого рівня координації рухів.

Примітка: Ха-ха! На цей раз спрацювало!

Тест-10

Сировина:

  • Жінка європеоїдного типу, віком двадцять п'ять (25) років, висотою п'ять (5) футів сім (7) дюймів, вагою сто тридцять дев'ять (139) фунтів. Суб'єкт у відносно гарному стані здоров'я. Жодних серйозних медичних проблем.
  • Одна (1) пігулка SCP-500

Режим: 1:1

Продукт:
Одна жінка тих самих пропорцій, що і початковий суб'єкт. Жінка здавалася нормальною, поки до неї не наблизився персонал. Тоді вона розкрила свою грудну порожнину, схопила великим звивистим язиком найближчого дослідника і здійснила спробу втягнути його усередину порожнини, скоріше за все, аби з'їсти його.

Однак, співробітники, які чергували у кімнаті, були готові до подібних подій, тому вистрілили у суб'єкта кількома дротиками із концентрованим транквілізатором, після чого організм ефективно знепритомнів. Дослідник лишився живим і непошкодженим, хоча йому рекомендовано побачитись із місцевим психологом.

Подальше вивчення суб'єкта виявило, що уся його грудна порожнина функціонує, як один гігантський рот, жодних ознак наявності внутрішніх органів, які зазвичай там розташовані, виключаючи травний тракт, який проявляє здатність збільшуватись у кілька десятків разів. Також, шлунок виробляє кислоту, в раз сильнішу за будь-яку відому у природі.

Язик виділяє один із видів нейротоксину, діючий через контакт із шкірою, який спочатку призводить у інфікованого короткий стан ейфорії, після чого слідує непритомність.

Тазові кістки, схоже, проявили здатність виходити із суглобів, скоріше за все, аби полегшити виведення продуктів життєдіяльності із організму, через можливі великі розміри передбачуваних жертв суб'єкта, а також через факт, що жодних пристосувань для жування не було знайдено у організмі суб'єкта.

Примітка: Кеннету ще надзвичайно пощастило, але він досі втрачає контроль кожного разу, коли бачить жінку із простягнутими руками. Ми залишимо цю особину для досліджень. Хоча… це не те, на що я сподівався спочатку, однак я можу використати стравохід…

Тест-11

Сировина:

  • Жінка європеоїдного типу, віком тридцять (30) років, висотою п'ять (5) футів одинадцять (11) дюймів, вагою сто п'ятдесят (150) фунтів. Суб'єкт у відносно гарному стані здоров'я. Легені трохи пошкоджені через надмірне куріння.
  • Одна (1) пігулка SCP-500

Режим: Тонко

Продукт:
Жінка тих самих пропорцій, що і початковий суб'єкт. Виглядає так само, як і до тестування, однак, попередні тести виявили, що лімфатична система суб'єкта була сильно змінена.

Лімфатичні вузли виробляють речовину, у якій міститься в рази більше клітин, ніж у лімфі нормальних людей, а також багато видів клітин, які зазвичай не зустрічаються у природі, не кажучи вже про людей. Схоже, що ці клітини являються гібридами різноманітних захисних клітин, які зустрічаються по всьому тілу, наприклад, стовбурових клітин, із разюче високим метаболізмом і моторикою.

Ці клітини дуже швидко заміняють інші пошкоджені клітини, що призводить до різкого підвищення регенерації, при якій серйозні рани загоюються за дні, або навіть години. Можливо, ця система навіть може сповільнити, або навіть зупинити процес старіння.

Однак, як було зазначено вище, ці клітини мають дуже високий метаболізм, що значно підвищує апетит суб'єкта. Після пошкоджень, ця особливість збільшується експоненціально.

Примітка: Вау. Ось це було дуже добре. Дійсно, дуже добре. Настільки добре, що майже хочу таку штуку й собі…

12.12.2008

Тест-12

Сировина:

  • Жінка європеоїдного типу, віком двадцять вісім (28) років, висотою шість (6) футів один (1) дюйм, вагою сто п'ятдесят п'ять (155) фунтів. Суб'єкт у відносно гарному стані здоров'я. Жодних серйозних медичних проблем.
  • Одна (1) BASLER L304KC, 4080-піксельна трилінійна камера однорядкової розгортки.

Режим: Тонко

Продукт:

  • Великий блок "зайвого" матеріалу, вагою двісті три (203) фунти, в основному складений із людської тканини, із слідами металу, пластику, гуми і скла.
  • Мале срібне кільце, дуже орнаментоване, із великою кількістю мініатюрних людських очей на застібці на одній із сторін ободу. Очі мають здатність повертатися у застібці аби "оглядатися".

Кільце дозволяє тим, хто його одягнув, бачити усе, що відбувається навколо них, у тому числі те, що відбувається за їх спиною, за навколишніми об'єктами, а також усередині об'єктів, включаючи їх самих, усе wt - в межах дальності зору. Однак, у об'єкта є помітний побічний ефект, який полягає у тому, що носій кільця відчуває сильну головну біль за очима, схожу до болі при напрузі очей.

Примітка: Якби ця річ не завдавала болю, скільки користі від неї було б. І ще, цікаво підмітити, що кільце насправді не покращує зір. Коли Джим зняв окуляри і одяг його, усе навколо було все ще розмитим. До вашого відома.

Тест-13

Сировина:

  • Жінка європеоїдного типу, віком двадцять один (21) рік, висотою п'ять (5) футів три (3) дюйма, вагою сто сорок чотири (144) фунта. Суб'єкт у відносно гарному стані здоров'я. Жодних серйозних медичних проблем.

Режим: 1:1

Продукт:
Організм, який нагадує велику відеокамеру на штативі, із електронними мікросхемами і монітором позаду. Об'єкт живий, і зроблений в основному із органічних складових. Навіть монітор, схоже, складається із тканини, схожої до тканини ока, насиченою дуже розвитими хроматофорами. Картинка, яка передається на екрані, надзвичайно ясна і рівна, і нічим не гірша, ніж у моніторів високої якості, які продаються в магазинах. "Лінзи" "камери" являють собою людські очі, хоча вони гібридизовані із різними механічними елементами.

Незважаючи на факт, що об'єкт володіє необхідним скелетом та мускулатурою, які необхідні для пересування, не схоже, аби він був якимось чином свідомим. Сканування торса/головного тіла показало, що у об'єкта відсутній мозок, виключення становить високорозвинутий стовбуровий мозок, що знаходиться у основи шиї/штатива.

Примітка: Знаєте чи, думаю мені стільки на певний час вже вистачить. Але я можу використати це око.

Пам'ятка для професора К. П. Кроу:

Після перегляду поточних результатів тестів, наведені нижче спостереження можуть допомогти вам у подальших дослідах.

Після тривалого часу потраченого на досліди над та із SCP-914, можна із значним ступенем впевненості видати наступне ствердження відносно природи об'єкта: SCP-914 не був розроблений ані для індустріальних, ані для наукових цілей. Схоже, його основною функцією являється доставляння своєрідного задоволення. Після перегляду заміток про відновлення, а також аналізу журналів експериментів, починає здаватись, неначе SCP-914 був створений заради створення настільки "новітніх" предметів, наскільки можливо, і це ніяк не відноситься до практичності або функціональності.

Судячи із цього, схоже, що найкращим способом досягти бажаного результату - це намагатися виключати стільки можливих варіантів продуктів, скільки можливо. Коли ви покладете туди маленьку купку деталей для годинника і виставите режим 1:1, ви, скоріш за все, отримаєте годинник. Якщо ж ви покладете туди блоки дерева, скла і металу, SCP-914 лишиться широкий спектр вибору "інтерпретацій", а годинник стане лише одним вибором із великої кількості можливих продуктів. Якщо ви бажаєте створити людську істоту із, скажемо, металічною шкірою, тоді найкращим варіантом буде створити "костюм" із металу, таких самих пропорцій, що й початковий суб'єкт, і з такою ж товщиною, що й його шкіра. Ось тоді, при режимі "1:1" або "Тонко", у вас може вийти досягти бажаного результату.

Однак, у SCP-914 все ще залишається висока степінь випадковості. Знадобиться терпіння, адже об'єкт використовують не за початковою ціллю, що може розчарувати спроби досягнення бажаного результату. Ось вам короткий перегляд режимів:

Дуже грубо: Знищення предмета, зазвичай за допомогою тиску, високої температури чи розрізання.
Грубо: Розбір предмета на компонентні частини.
1:1: Пряма інтеграція декількох предметів, або "переосмислення" одного предмета.
Тонко: Покращення предметів, часто шляхом змішування або "переосмислення" базових станів.
Дуже тонко: Повне "переосмислення", часто використовуються лише базові компоненти предмета.

Сподіваюсь, що ці замітки будуть корисними у ваших подальших дослідженнях.

Доктор Гірс

Якщо не зазначено інше, зміст цієї сторінки доступний на умовах ліцензії Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License